Where Were You

 Where were you, when I needed a friend? Where were you, when I was at my wit's end? Where were you, when I cried myself to sleep? Where were you, when my pain ran so deep?

Where were you, when I sat all alone? Where were you, when I ached and I mourned? Where were you, when my hope was all gone? Where were you, when I felt so forlorn? 

Where were you, when I had nothing to eat? Where were you, when I longed for us to meet? Where were you, when my shadow was fear? Where were you, when I needed you here?

Where were you, when I was out in the cold? Where were you, when my clothes were tattered and old? Where were you, when I was hanging by a thread? Where were you, when I longed to be fed?

Where were you, when I was tired to the bone? Where were you, when I


cried all alone? Where were you, when the wind was my song? Where were you, when I thought, all I did was wrong? 

Where were you, when my back was against the wall? Where were you, when I started to fall? Where were you, when I was desperately in need? Where were you, when nothing was my feed? 

Where were you, when I called out your name? Where were you, when I was beaten with shame? Where were you, when I was battered and bruised? Where were you, when I was dirty and used? 

Where were you, when I laboured all day? Where were you, when I sought to find my way? Where were you, when I screamed for your help? Where were you, when I was beaten with a belt? 

Where were you, when my body was sore? Where were you, when I was hurt to the core? Where were you, when from the ashes, I rose?  Where were you, when I was naked to my toes? 

Comments

Popular posts from this blog

Remember

Like A Babbling Fool

Behold, Thou Art Fair